srijeda, 24. rujna 2008.

Fanovi, slobodno se učlanite na ovaj blog!!

Fanovi, čekamo vas kao buduće članove ovog bloga. Mi smo bolji od svih dosada blogova o Severini i želimo da Severina sazna za ovaj na kojem je puno članova. Mi smo jedini blog koji je objavio sve pjesme sa novog albuma Zdravo Marijo. Jedino na ovom blogu vi možete poslušati cijeli novi album od početka do kraja. Ako želite neku pjesmu koju dugo niste čuli a da je Severinina recite u komentarima i mi ćemo tu pjesmu objaviti na našem blogu. Ako želite neku njezinu pjesmu koju nemate recite nama u komentarima i ostavite e-mail kako bismo vam mogli poslati pjesmu.
Za vas sada pripremamo štošta toga, vi samo budite uz nas i podržavajte Severininu glazbu!!

ANKETA

Get your own Poll!




KVIZ ZNANJA

Get Your Own Quiz!, More Quizzes




VIJESTI SEVEFANBLOGERA

Get your own Room101!




SPOTOVI PJESAMA!!
U komentarima mi možete reći koji Sevin spot bi voljeli da objavim. Ako imate neku mp3 želju, čestitku ili pozdrav recite mi u komentarima i ja ću objaviti na našem blogu!!
Evo par spotova:

Severina-(Šta me sad pitaš šta mi je,live 2006)


Severina-(Tridesete,live 2008)


Severina-(mix live 2008)


Severina-(djevojka sa sela,gas gas)


Severina-(Pucajte u tamburaše 2008.)



1 komentar:

Anonimno kaže...

Jel može da ponovo staviš album Zdravo Marijo, ona adresa mi ne da